Voorbereiding - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Jannie & Hans, Dineke & Martie

21 April 2014 | Nederland, Dalfsen

Dit jaar gaat het gebeuren. Met de camper door het westen van de USA. Al sinds enkele jaren hebben we alle twee-euro munten in een pot gestopt.
Toen we ze op een spaarrekening zetten hadden we ongemerkt ruim 1100 muntjes bij elkaar geharkt. Nu zijn de meeste uitgegeven bij het reisbureau en gaan we met het restant, aangevuld met "gewoon spaargeld" op stap.
En dan ook nog eens met zijn viertjes. Wij, Dineke, Jannie, Martie en Hans, zien er naar uit om een paar weken rond te trekken met de campers.
Ja campers, we hebben er twee gehuurd. Stel je voor dat we het samen eens een keertje wat minder goed met elkaar kunnen vinden, dan wil ieder van ons zich wel even terugtrekken in het eigen mobile hoompje. Toch????
Onze routes zullen ongeveer hetzelfde zijn. Dan kunnen we de dingen die we samen willen doen met z'n allen doen.
Maar wil je sneller verder gaan of juist iets langer blijven op een mooie plek dan kan dat ook zonder dat de anderen zich moeten aanpassen.
De voorbereidingen zijn al grotendeels klaar. Van esta formulier, via de fotocamera die weer uit de kast kwam tot de landkaarten ligt alles klaar. De koffer is nog de enige die gepakt moet worden.
Die wordt klaargelegd zodat af en toe er iets in gaat verdwijnen. Je moet voor een paar weken wegblijven toch wel een stel schone sokken en een extra onderbroek meenemen nietwaar?
Het is vandaag 2e Paasdag, dus nog 9 nachtjes slapen en dan gaat het loos.
We houden jullie op de hoogte van onze reis door allemaal af en toe een stukje aan dit dagboek te werken.
Wil je ons volgen, kijk dan op www.waarbenjij.nu. Je vindt ons onder "vier op reis in the west of usa". Of Google --- vier op reis in the west of usa --- dan vind je de site ook.

• 27 April 2014 - 20:25

Middies:

suc6 en veel plezier

• 27 April 2014 - 21:42

Dineke & Martie:

Ja nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we onze lang verwachte reis naar Amerika maken. Wij hebben er reuze zin in. 4 weken, wij zijn nog nooit zo lang van huis geweest , als we maar geen heimwee krijgen !!!! (snik snik) Nu nog zorgen dat we qua bagage beneden de toegestane kilo's blijven met koffer pakken wat wel een hele toer is.

Maar dan gaan we genieten

Verslag uit: Nederland, Dalfsen

Vier op reis in "The west of USA"

Wij gaan een rondreis met twee campers maken starten in San Francisco, Daarna gaan we een mooi rondje maken en de mooiste en een aantal hoogtepunten aandoen.

Vertrek 30 april 16.00 richting Schiphol geboekt een "Sleep en Fly" bij van der Valk incl. 31 dagen parkeren van auto.

1 mei vertrek Schiphol.
Vertrek AMS - Schiphol Arpt Amsterdam Netherlands vlucht 605 Vertrek 09:50. Aankomst San Francisco 1 mei 11:45 VS tijd.

Routeoverzicht/suggestie
1 mei aankomst San Francisco
2 en 3 mei Stedentrip San Francisco
3 mei- 14.00 uur Camper ophalen:San Francisco
4-5 mei- Dag 2 en 3: Yosemite (in het park)
6 mei- Dag 4: Sequoia / Kings Canyon
26 mei- Dag 24: Carmel/Monterey
27 mei- Dag 25 Camper inleveren: San Francisco
28 mei- retour Nederland-Schiphol

Woensdag 28 mei
Vertrek SFO - San Francisco Inti Arpt, San Francisco CA-US vlucht 606 Vertrek 13:55. Aankomst Amsterdam 09:15 Donderdag 29 mei Nederlandse tijd.