Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Jannie & Hans, Dineke & Martie

30 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Op dinsdagavond hebben we met de kinderen skype getest. Wonderbaarlijk hoe eenvoudig. En praten en kijken. Daar gaan we onderweg ongetwijfeld gebruik van maken.

Het is woensdag en de laatste klusjes in en om huis zijn gedaan. De koffers zijn vol en staan al beneden. Als we nu nog iets vergeten zijn, jammer dan, we schaffen het wel aan als het echt nodig is.
De buren letten allemaal op het huis. Het uithalen van de post, het vissen voeren en het gazon maaien is weer uitbesteed aan André en als hij weg is neemt Henk het laatste weekje voor zijn rekening. Geweldige zulke buren.

De zon schijnt volop dus niets kan de pret meer drukken. Met Martie afgesproken dat we rond 15.30 uur wegrijden naar Schiphol en elkaar daar bij van der Valk zien. Kunnen we eerst even bijpraten en alvast een klein beetje moed indrinken. Ja ja, de resterende Schnaps is mee op reis en zal vanavond 24.00 uur niet halen. Voor de dames is er een flesje wijn mee. Allebei twee glaasjes en dan hup onder de wol.

Nog even uitloggen en dan draaien we de sleutels om, huis op slot en auto gestart.

• 30 April 2014 - 15:49

Jan & Nel:

Hé Bouwdoos,

Gelukkig nog op de valreep je mailtje ontvangen zodat ook wij kunnen genieten van de enthousiaste verhalen en prachtige foto's die ongetwijfeld komen gaan. Het reisprogramma ziet er in ieder geval fantastisch uit. En mocht je onverhoopt op 10 mei al weer thuis zijn, dan is er waarschijnlijk in Las Vegas iets uit de hand gelopen ...

Goeie reis, ook voor Hans, zus en zwager. Geniet ervan!

Groeten van Jan & Nel

PS: kan André bij ons ook niet het gras komen maaien?

• 30 April 2014 - 16:17

Greet Woortmeijer:

Hallo luitjes!
    Nog even een reactie op jullie laatste bericht.
    We gaan jullie zeker volgen en misschien kunnen jullie Lia en mij daarginds volgen. Mijn koffertje begint al aardig vol te geraken. Wij mogen maar 15 kg. mee omdat we in kleine vliegtuigen gaan voor de "binnenlandse vluchten". Ook nog 2 keer 2 dagen alleen een rugzak mee. Spannie!!
    We wensen jullie een prachtige, onvergetelijke reis toe!
    Liefs,
    Han en Greet.

• 30 April 2014 - 18:48

Bep & Anton:

Bofkonten,

FF in vogelVLUCHT... Daar gaan jullie dan. Op weg naar een onvergetelijke vakantie! Reisje, drank, happie, drank, drank, drank, slaap lekker en vlieg ze!!
    Wij zullen jullie enthousiaste verhalen met veel genoegen gaan lezen.

• 01 Mei 2014 - 20:11

Peter En Annie Spanjers:

Heeeel veel plezier en groetjes aan iedereen.

• 01 Mei 2014 - 23:42

Jeroen En Judith :

Nou (ouwe)luitjes

• 04 Mei 2014 - 10:15

Jaap En Ellen:

Maak er een bijzondere reis van!
    Maar dat is jullie wel toevertrouwd!

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vier op reis in "The west of USA"

Wij gaan een rondreis met twee campers maken starten in San Francisco, Daarna gaan we een mooi rondje maken en de mooiste en een aantal hoogtepunten aandoen.

Vertrek 30 april 16.00 richting Schiphol geboekt een "Sleep en Fly" bij van der Valk incl. 31 dagen parkeren van auto.

1 mei vertrek Schiphol.
Vertrek AMS - Schiphol Arpt Amsterdam Netherlands vlucht 605 Vertrek 09:50. Aankomst San Francisco 1 mei 11:45 VS tijd.

Routeoverzicht/suggestie
1 mei aankomst San Francisco
2 en 3 mei Stedentrip San Francisco
3 mei- 14.00 uur Camper ophalen:San Francisco
4-5 mei- Dag 2 en 3: Yosemite (in het park)
6 mei- Dag 4: Sequoia / Kings Canyon
26 mei- Dag 24: Carmel/Monterey
27 mei- Dag 25 Camper inleveren: San Francisco
28 mei- retour Nederland-Schiphol

Woensdag 28 mei
Vertrek SFO - San Francisco Inti Arpt, San Francisco CA-US vlucht 606 Vertrek 13:55. Aankomst Amsterdam 09:15 Donderdag 29 mei Nederlandse tijd.