Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jannie & Hans, Dineke & Martie - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Jannie & Hans, Dineke & Martie

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou zo jullie al gehoord hebben ben ik toch meegegaan naar de General Sherman Tree en ik heb het droog gehouden onderweg. De weg ernaar toe was goed te berijden. De laatste kilometers lag er wel sneeuw maar de weg zelf was "schoon". Ik ben blij dat ik meegegaan ben, had het niet willen missen. ( ik ben toch nog wel een beetje een bikkel hè )
Nu op weg van Bakerfield naar Las Vegas een ritje van 461 kilometer. Dus 's morgens on 06.00 uur opstaan en om 07.00 uur rijden, ontbijten doen we later wel. Om 09.00 uur dan ook gestopt om te tanken en een ontbijtje te nuttigen. De weg naar Las Vegas was niet bijzonder allen maar droge vlakten, rivieren die droog lagen, opgedroogde zoutvlakten en honderden windmolens. Jannie en Hans vonden het wel heel mooi. Om 12.30 uur waren we in Las Vegas op de camping. Even de camper installeren en dan op naar de "strip"waar alle casino's zijn want we moeten geld verdienen.
De dollars die vliegen je hier de portemonnee uit. Alleen de camper al, even tanken $ 150.00 en voor je het weet sta je weer bij de pomp. De camper zuipt harder als de heren. Die kunnen dit tempo gelukkig niet bijhouden.
In het kader van de bezuinigingen hebben we al besloten niet meer uit lunchen te gaan. Als Hans wel wil blijft Jannie buiten zitten met een flesje water tot Hans terugkomt met hopelijk een gevulde doggybag. Maar ja of het we hiermee redden weet ik niet. We staan wel mooi dicht in de stad maar de camping is zeer lawaaierig. Het is warm hier 33 à 34 graden.
En o ja nog een even een paar dingen ontzenuwen.
Hans En Jannie gaan niet trouwen in Las Vegas !!!! (wordt waarschijnlijk L.A.)
en nee Bas we laten ons niet naar boven schieten in de beroemde toren.
Allemaal bedankt voor de leuke reacties op onze verslagen. Heel lief en leuk om te lezen

Groetjes van Dineke

• 10 Mei 2014 - 16:00

Ma Middelveld:

niet je laatste centen vergokken hoor, ook nog wat voor mij bewaren

Groetjes Ma Middelveld

• 10 Mei 2014 - 19:11

Catrien:

Nou nou !!!! stelletje gokverslaafden!!!!!
    Ziet er allemaal heel gezellig uit!!!
    En Dineke .....Wij vinden je SUPER STOER dat je toch mee bent gegaan hoor!!!!!!!!!
    Heel veel plezier daar !!!!

Groetjes van de Weegbree

• 17 Mei 2014 - 18:43

Jet En Frank:

Aah, Hans toe nou.....
    LAS VEGAS, wedding-chapels en nog 's wedding-chapels
    Waarschijnlijk zelfs wel één met het thema "trein"
    kun je je door een machinist laten huwen.. :-D

Toe nou.........

YOLO.!!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Vier op reis in "The west of USA"

Wij gaan een rondreis met twee campers maken starten in San Francisco, Daarna gaan we een mooi rondje maken en de mooiste en een aantal hoogtepunten aandoen.

Vertrek 30 april 16.00 richting Schiphol geboekt een "Sleep en Fly" bij van der Valk incl. 31 dagen parkeren van auto.

1 mei vertrek Schiphol.
Vertrek AMS - Schiphol Arpt Amsterdam Netherlands vlucht 605 Vertrek 09:50. Aankomst San Francisco 1 mei 11:45 VS tijd.

Routeoverzicht/suggestie
1 mei aankomst San Francisco
2 en 3 mei Stedentrip San Francisco
3 mei- 14.00 uur Camper ophalen:San Francisco
4-5 mei- Dag 2 en 3: Yosemite (in het park)
6 mei- Dag 4: Sequoia / Kings Canyon
26 mei- Dag 24: Carmel/Monterey
27 mei- Dag 25 Camper inleveren: San Francisco
28 mei- retour Nederland-Schiphol

Woensdag 28 mei
Vertrek SFO - San Francisco Inti Arpt, San Francisco CA-US vlucht 606 Vertrek 13:55. Aankomst Amsterdam 09:15 Donderdag 29 mei Nederlandse tijd.